Vanuit haar rol als intermediair biedt Passkey freelancers de mogelijkheid om uitdagende projecten bij haar opdrachtgevers te vervullen. Bent u als freelancer werkzaam in één van de volgende vakgebieden: Finance, ICT, HRM, Marketing & Sales of Interim Management en bent u geïnteresseerd in het vinden van een interessante opdracht via Passkey, registreert u zich dan via onze website.
Zodra wij uw aanmelding en uitgebreide CV hebben ontvangen, nemen we contact met u op voor een telefonische intake. Vervolgens gaan we onmiddellijk op zoek naar een passende opdracht. Voordat we u voorstellen bij een van onze opdrachtgevers, nemen wij natuurlijk contact op om de betreffende opdracht uitgebreid met u door te nemen. Komen we tot een gezamenlijke match, dan stellen we u voor bij onze klant. Graag maken we vervolgens een afspraak met u voor een nadere kennismaking en uitleg over onze interne procedures, inleenovereenkomst, urenregistratie en facturatie.
Samenvattend kunt u als freelancer het volgende van ons verwachten:
Voor bemiddeling via Passkey dient u uiteraard in het bezit te zijn van een geldige VAR (verklaring arbeidsrelatie), inschrijving Kamer van Koophandel en een geldig identiteitsbewijs.
Mocht u nog verdere vragen betreffende onze diensten als intermediair hebben, dan kan u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.